close
مجتمع فنی تهران
اخلاق در قرآن
اطلاعات سايت
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 3357
کل نظرات : 115

بازديد امروز : 44 نفر
بارديد ديروز : 65 نفر
بازديد هفته : 6,248 نفر
بازديد ماه : 7,221 نفر
بازديد سال : 29,656 نفر
بازديد کلي : 74,368 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
مطالب پربازديد
علمای اصفهان بازديد : 125
روزنامه ها بازديد : 123
کپسول تیشوک بازديد : 103
نظرسنجي
آیا مطالب سایت مفید است؟




لينک دوستان
آخرین مطالب ارسال شده
پيوندهاي روزانه
حدیث (136)
کدهاي اختصاصي
دوستان سایت

خوش آمدید

پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com

قرآن کریم، سفره گسترده فیض الهی و کلام نورانی پروردگار انسان و جهان است. این منشور آسمانی، معیار و محک درستی و نادرستی اندیشه ها، احکام و رفتار به شمار می آید و هر چه با رهنمودهای آن ناهماهنگ باشد، فاقد ارزش و اعتبار است.

از آنجا که برای شناخت درست از نادرست در هر موضوعی به «معیار» و «میزان» نیاز است، رجوع به این کتاب الهی در هر زمینه، به ویژه اخلاق و خودسازی و هنجارهای رفتاری یک ضرورت است.



ادامه مطلب
درباره : اخلاقی , اخلاق در قرآن ,
امتياز : نتيجه : 5 امتياز توسط 6 نفر مجموع امتياز : 30

بازديد : 15
[ سه شنبه 16 خرداد 1396 ] [ 18:56 ] [ mohsensilani ]

شکیبایی و صبر در امور مدیریتی از شاخصه‌های برجسته و کارآمدی است که ثمرات فراوانی برآن بار می‌شود. مدیری که با صبر و حوصله کافی به امور می‌پردازد، به نتایج صحیح و کافی می‌رسد و در نتیجه سایر همکاران خود را به سختی نمی‌اندازد


ادامه مطلب
درباره : اخلاق در قرآن ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 6
[ شنبه 26 ارديبهشت 1394 ] [ 21:49 ] [ mohsensilani ]

 اخلاق و تربیت انسان ها از مهم ترین مباحث قرآنى است و

 اهمیت و جایگاه آن بر کسى پوشیده نیست.

علم اخلاق و مسائل مربوط به آن، از مهم ترین و با ارزش ترین

مباحث علوم دینى است و در اسلام بر آن تأکید فراوان شده است.


ادامه مطلب
درباره : اخلاق در قرآن , اخلاق در احادیث و روایات ,
امتياز : نتيجه : 5 امتياز توسط 5 نفر مجموع امتياز : 60

بازديد : 12
[ جمعه 24 مرداد 1393 ] [ 12:59 ] [ mohsensilani ]
 غيبت ـ يعني عيب کسي را در غياب او بهديگران منتقل نمودن ـ از گناهان بزرگ است و قرآن شريف آن را به منزله‌ي خوردن گوشتمردار انسان دانسته است:

« وَ لا يغْتَبْ بَعْضُکُمْ بَعْضاً أَيحِبُّ اَحَدُکُمْ اَنْ يأْکُلَ لَحْمَاَخيهِ مَيتاً فَکَرِهْتُموُه»

و بعضي از شما، غيبت بعضي ديگر را نکند. آيا کسي از شما دوست دارد که گوشتبرادر مرده‏اش را بخورد؟ (در حالي که) از آن کراهت داريد

و فرقي نيست که آن عيب مستور و پوشيده باشد يا غير مستور. و همچنين فرقي نيستکسي که غيبت او مي‏شود راضي باشد يا نه. و همچنين فرقي نيست که غيبت با گفتار باشدو يا کردار نظير اشاره و نوشتن و امثال اين‌ها و همين مقدار که به عنوان تنقيص وضربه ‏زدن به شخصيت کسي عيب او را در غياب او به ديگري منتقل کند، غيبت و از گناهانکبيره است. و اگر کسي که غيبت او مي‏شود، راضي باشد که از او غيبت شده علاوه بر اين که غيبت کننده گناه نموده است، کسي که راضي به آن گناه بوده است نيز گناه‌کار است.

درباره : اخلاق در قرآن ,
امتياز : نتيجه : 5 امتياز توسط 5 نفر مجموع امتياز : 5

بازديد : 17
[ پنجشنبه 04 مهر 1392 ] [ 16:48 ] [ mohsensilani ]
آخرين مطالب ارسالي
از علی آموز اخلاص عمل تاريخ : پنجشنبه 02 آذر 1396
رویش و ریزش و علل آن تاريخ : جمعه 03 آذر 1396
ارزش آخرت گرايى تاريخ : جمعه 03 آذر 1396
بخیل تاريخ : پنجشنبه 02 آذر 1396
محبوب ترین آفریده ها تاريخ : پنجشنبه 02 آذر 1396
پیش گیری از زلزله تاريخ : یکشنبه 28 آبان 1396
پرونده داعش در عراق بسته شد تاريخ : یکشنبه 28 آبان 1396
.: Weblog Themes By roztemp :.

موضوعات
اخلاقی
شعر
خبری
نهج البلاغه
اعتقادی
حدیث
سیاسی
قرآن
علمی
تاریخی
حوزه علمیه
متفرقه
اجتماعی
دفاع مقدس
احکام
فیلم
قوانین
بیانات مقام معظم رهبری
معرفی کتاب
فرقه ها
سپاه پاسداران
جست و جو

رزتمپ