صفحه اصلي انجمن سايتثبت نامآرشيو نقشه سايتطراح قالب تماس با ما
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 668
کل نظرات : 2
اعضاي سايت : 0

وضيعت آنلاين
افراد آنلاين : 4 نفر

آمار بازديد
بازديد امروز : 166 نفر
بارديد ديروز : 50 نفر
ای پی های امروز: 71 نفر
ای پی های ديروز : 33 نفر
بازديد هفته : 1,016 نفر
بازديد ماه : 1,016 نفر
بازديد سال : 31,693 نفر
بازديد کلي : 128,618 نفر
موضوع : خبری ,متفرقه ,


و اما بعد... آقا محمد فیلم خداحافظی‌ات از #پاورقی را دیدم و آتشی که از دیدن بی غیرتی‌ها در وجودت زبانه میکشید و تو را میسوزاند را هم، دیدم... حق داری از تبعیض ها ناراحت باشی، حق داری از مسائل و فشارهای رسانه‌ای رنجیده خاطر باشی... حق داری برادرم!!!
اما آنچه که به زعم من حق نداری ، این است که میدان را برای برای امثال رشیدپور خالی کنی... بهتر از من میدانی که امروز کارسازترین ابزار جنگی در دنیا ، بمب اتم و پهباد و موشک نیست! ابزاری کارآمدتر وجود دارد به نام رسانه و تکنولوژی! امروز رسانه‌ها توازن قدرت را تعریف میکنند!!!

تو و امثال تو نماینده‌ و رسانه‌ی قشر انقلابی در صدا و سیما هستید و باید صدای انقلابی‌ها بمانید!

برادرم در روزگاری که نیروهای انقلابی را از بالاترین منسب‌های کشور حدف میکنند ، تو خودت را با دست خودت حذف نکن و نرو! بمان و بدان خیلی ها از بودنت سوخته‌اند...
نمیدانم اگر جای تو بودم ،به توصیه خودم عمل میکردم و میماندم یا نه؟ واقعا سخت است بمانی و خون دل بخوری و کار درست را انجام دهی! اما در این کلام مولایمان امیرالمومنین علی (علیه السلام) تفکر نما ؛ «پس صبر كردم در حالى كه گويا خار در چشم و استخوان در گلوى من مانده بود»

✍میلاد خورسندی

زمان ارسال:چهارشنبه 25 مرداد 1402 نویسنده:محسن سیلانی بازديد:28
موضوع : خبری ,متفرقه ,

به نظر میرسد مسئولین امنیتی اقدامات  اوائل انقلاب را فراموش نموده اند که چگونه با تدبیر دقیق برای جمع آوری سلاح های غیر مجاز که در سطح کشور بود اقدامات مناسبی صورت گرفت که از جمله می توان با ایست و بازرسی های بین شهری و داخل شهر ها که حتی به صورت محله ای اقدام می گردید  نام برد.

در حال حاضر با کشفیات سلاح ها و سر نخ هایی که به دست آمد و مشخص شد برای ایجاد ناامنی در کشور سلاح های زیادی به صورت غیر مجاز و توسط لیدرهای اغتشاشگران وارد کشور شده و هرچند روزی شاهد اقدامات تروریستی و به شهادت رساندن نیروهای انقلابی می باشیم باید مسئولین امنیتی در اسرع وقت نسبت به جمع آوری سلاح های غیر مجاز اقدام نمایندو راهکارهای آن به شرح زیر می باشد:

1- تهیه و اعلام زمان لازم برای جمع آوری 

2- تعیین مراکزی برای تحویل سلاح ها

3- کسانیکه شخصا اقدام به تحویل سلاح های خود می نمایند مشمول مجازات نگردند

4- استقرار ایست و بازرسی بین شهرها و  در جاده های مختلف کشور و حتی در محله های شهری

5- کسانیکه تا زمان تعیین شده از تحویل  سلاح های خود به مراکز تعیین شده خودداری نمایند ، در صورت دستگیری ، به اشد مجازات با آنها برخورد قانونی گردد.

زمان ارسال:چهارشنبه 14 دی 1401 نویسنده:محسن سیلانی بازديد:55
موضوع : خبری ,متفرقه ,

عجب امتحانی برای عده ای وطن فروش بوجود آمد .

در کجای دنیا سراغ دارید کسی برای باخت تیم ملی وطن خود شادی کند ؟

باید مردم متدین و انقلابی کشور در مقابل این وطن فروشان به میدان آمده و خیانت این افراد و گروه ها را محکوم کنند .

البته بازی های ورزشی و از جمله در بازی فوتبال هم برنده دارد و هم بازنده و این موضوع فقط مربوط به بازی فوتبال نمی باشد اما آنچه مهم است و در این زمان ضروری است، حمایت جانانه از تیم ملی می باشد تا روحیه ی لازم را برای بازی های آینده داشته باشد .

زمان ارسال:چهارشنبه 02 آذر 1401 نویسنده:محسن سیلانی بازديد:49
موضوع : خبری ,متفرقه ,

من نه سیاسی هستم و نه می‌خواهم به سوالات شما پاسخ بدهم. من در جام جهانی هستم تا فوتبال بازی کنم و از فوتبال لذت ببرم. نمی‌دانم چرا دائما این سوالات را می‌پرسید و درباره جنگ اوکراین سوال نمی‌کنید. من فقط بازیکن فوتبالم و سیاست به من ربطی ندارد. نمی‌دانم شما دنبال چی هستید.

زمان ارسال:چهارشنبه 02 آذر 1401 نویسنده:محسن سیلانی بازديد:48
موضوع : خبری ,متفرقه ,

فوت تراژیک خانم مهسا امینی، قلب‌های بسیاری را به درد آورد. دختری اهل سقز که در یکی از مراکز پلیس امنیت اخلاقی تهران دچار سکته شده و پس از دو روز جان باخت. جان باختن دردناک او، واکنش‌های بسیاری را برانگیخت.

واکنش برخی مقامات آمریکایی و رسانه‌های انگلیسی در این میان قابل تأمل است.

واکنش‌هایی که با نقاب دفاع از حقوق بشر پوشانده شده و البته برای اهل سیاست موضوع جدیدی نیست و باید آن را بخشی از کارزار همه جانبه آنان علیه جمهوری اسلامی ایران دید و به پرونده قطور این مورد اضافه کرد.

در همین زمینه جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا در اطلاعیه‌ای با تکرار ادعای دروغین فوت خانم امینی بر اثر ضرب و شتم، ضمن ابراز نگرانی، خواستار پاسخگویی مسئولان ایران در این زمینه شد. رابرت مالی مأمور ویژه دولت بایدن در امور ایران نیز این ماجرا را هولناک خوانده و خواستار بازخواست مسببان آن شد.

در میان رسانه‌های خارجی و معاندی که سعی در ماهی گیری از این اب گل آلود و سوار شدن بر موج این حادثه تلخ دارند، بی‌بی‌سی فارسی مانند اغلب موارد، جلودار غبارآلود کردن فضا و تهییج افکار عمومی و ارائه روایت‌های مغشوش است.

اینکه برای مرحوم امینی چه اتفاقی رخ داده و مقصر آن کیست، برای جلوگیری از تکرار آنچه باید کرد، با موضوع حجاب در اماکن عمومی و ادامه یا تجدید نظر در فعالیت گشت ارشاد چه باید کرد و سوالاتی از این قبیل که این روزها ذهن بخشی از جامعه ایران درگیر آن است، موضوعاتی کاملاً داخلی است و دخالت بیگانگان در این قضایا به هیچ عنوان از روی دلسوزی برای ایرانیان و زن ایرانی نیست و به قول معروف آنان اگر بیل‌زن هستند بهتر است باغچه خود را بیل بزنند.

نگاهی به وضعیت و آمارهای آمریکا و انگلیس در این زمینه به روشنی گویای واقعیت هاست.

سال گذشته گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد ۲۰۰۰ پلیس انگلیس فقط طی چهار سال (از ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱) به آزار جنسی متهم شده‌اند. در میان قربانیان تجاوز پلیس انگلیس، حتی کودکان نیز به چشم می‌خورند. این اتهامات، همه نیروهای پلیس انگلیس، از درجه داران جز، افسران تا فرماندهان واحدها را در ۳۹ یگان پلیس در سراسر این کشور در بر می‌گیرد. اسناد نشان می‌دهد این اتهامات و سایر مفاسد پلیس انگلیس اغلب به طور عمدی پنهان مانده و لاپوشانی می‌شود.

جنجالی‌ترین پرونده مربوط به یک افسر پلیس به نام کوین کوزنز (Wayne Couzens)، بود که دختری به نام سارا اورارد (Sarah Everard)، را به قتل رساند. وین کوزنز، ۴۸ ساله و افسر پیشین پلیس انگلیس که در زمان قتل، از مأموران پلیس حفاظت از سفارت آمریکا در لندن بود، سارا اورارد ۳۳ ساله را که از منزل دوستش باز می‌گشت، به بهانه نقض مقررات کرونایی، سوار خودرویی که از قبل کرایه کرده بود کرد، پس از بردن به یک منطقه خلوت و تجاوز به این دختر جوان، او را خفه کرد و جنازه وی را به آتش کشید.

بقایای جسد سارا یک هفته بعد از ناپدید شدن، در جنگلی در صد کیلومتری جنوب شرقی لندن پیدا شد. در جلسات محاکمه پلیس قاتل، مشخص شد او این جنایت را کاملاً از قبل برنامه ریزی کرده بوده و به گفته قاضی که برای این قاتل متجاوز حکم حبس ابد صادر کرد، کوین هرگز به طور جدی از این جنایت ابراز پشیمانی نکرد.

نکته جالب توجه آنکه یک مسئول انگلیسی تأیید می‌کند برخی از کسانی که در انگلیس پلیس می‌شوند به این دلیل است که این شغل به آنها قدرت داده و فرصت در اختیارشان قرار می‌دهد!

در آمریکا هم وضعیت اگر بدتر نباشد، بهتر نیست. از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ حدود ۲۵۰ زن به وسیله شلیک مستقیم پلیس آمریکا کشته شده‌اند. (آمار کل کشته شدگان توسط پلیس در این بازه زمانی ۵۶۰۰ نفر است) ۸۹ نفر از زنان مقتول در خانه خود یا سکونتگاهی که در آن اقامت داشتند، کشته شده‌اند.

تحقیقات دانشگاه ایالتی بولینگ گرین نشان می‌دهد طی سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۳ پلیس آمریکا دست به ۴۰۵ مورد تجاوز جنسی، ۶۳۶ مورد آزار جنسی از نوع دیگر در ارتباط با زنان و ۲۱۶ خشونت جنسی در حق مردان زده‌اند.

اما این آمار همه واقعیت نیست. چرا که بسیاری از قربانیان به دلایل مختلف ماجرا را گزارش نمی‌کنند. یکی از محققانی که این موضوع را دنبال می‌کند، می‌گوید؛ وقتی از سوی پلیس مورد تجاوز قرار بگیرید، با چه کسی باید تماس بگیرید؟!
تحقیقات نشان می‌دهد آمار واقعی ۵ برابر موارد گزارش شده بوده و بخش قابل توجهی از قربانیان کودکان هستند.

حکومت آمریکا به طور سیستماتیک پرونده‌ها را لاپوشانی کرده و به اصطلاح از نیروهای پلیس در برابر اتهام‌های اینچنینی محافظت می‌کند.

این تنها گوشه کوچکی از وضعیت برخورد پلیس آمریکا و انگلیس با زنان کشور خود است. در چنین شرایطی چگونه می‌توان باور کرد نگرانی آنها برای پرونده مرحوم مهسا امینی و امنیت زن ایرانی واقعی است. بهتر است آنان به جای ریختن اشک تمساح و دخالت‌های بیجا در امور دیگران، فکری به حال جنایات خود کنند و اجازه دهند جامعه ایران بدون فشار و مداخله خارجی، به مسائل و مشکلات خود بپردازد

زمان ارسال:سه شنبه 29 شهریور 1401 نویسنده:محسن سیلانی بازديد:53
موضوع : خبری ,متفرقه ,مقاله و تحلیل ,

کشور جمهوری اسلامی ایران به مرور به نسل سالخورده و پیر مواجه خواهد شد که برای رشد جمعیت  نیاز به تدابیر جدی و کاربردی دارد و برای عبور از این بحران به بعضی از راهکارها اشاره میشود:

1- کنترل تورم به طور جدی

2- ایجاد شرایط لازم برای ازدواج جوانان که مهمترین آن را می توان به اشتغال و مسکن اشاره نمود

3-تسهیلات لازم از جمله : وام های بلند مدت با سود اندک

4- رفع چشم و هم چشمی ها و کاهش مهریه های خارج از عرف

5- تشویق جوانهایی که ازدواج میکنند به فرزند آوری

6- تسهیلات لازم برای زایمان ، تغذیه ، نگهداری و تربیت فرزندان درخانواده از قبیل اعطای وام مناسب و یارانه برای امورات درمانی و خرید تغذیه مکمل برای رشد فرزندان

7- ایجاد شرایط مطلوب برای آموزش و پرورش فرزندان از قبیل : رایگان بودن ثبت نام در مدارس دولتی ، پیش بینی یارانه برای کتب درسی و لوازم التحریر و ایاب و ذهاب

و در نهایت اقداماتی که موجب تشویق ازدواج و فرزند آوری خواهد شد

زمان ارسال:دوشنبه 28 شهریور 1401 نویسنده:محسن سیلانی بازديد:467
موضوع : خبری ,متفرقه ,

بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای اعلام‌کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج که در خصوص دریافت این دسته از تسهیلات اعتراض دارند می‌توانند نسبت به ثبت شکایات از طریق «سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات» این بانک اقدام کنند.

زمان ارسال:دوشنبه 13 تیر 1401 نویسنده:محسن سیلانی بازديد:106
موضوع : خبری ,متفرقه ,

🟠وقتی یک کشور می گوید با خطر خشکسالی روبروست، معنی اش این است که تاثیرش بر روی همه  خوراکی ها، لباس ها و حتی مانیتور و کتاب و لیوان شیر روی میز شماست. اگر  آب تمام شود، این محصولات هم کم کم دیگر تولید نمی شوند.

🟠 ﺟﺎﻟﺐ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻓﻘﻂ ﺑﺎ ﺍﻧﺠﺎﻡ ۲۵ % ﺻﺮﻓﻪ ﺟﻮﯾﯽ،
 ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺑﺤﺮﺍﻥ ﻋﺒﻮﺭ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ!

🟠 اگر ﻓﻘﻂ ﯾﮏ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺁﺏ ﮐﻤﺘﺮ ﻣﺼﺮﻑ ﮐﻨﯿﻢ
 ﺗﺎ ﺭﻭﺯﯼ    17000000 
ﻟﯿﺘﺮ آﺏ ، ﺫﺧﯿﺮﻩ می ﺷﻮﺩ.

🟠 همه ناگزیریم تا ﺍﯾﻦ ﻫﺸﺪﺍﺭ ﺭﺍ ﺟﺪﯼ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ!
ﻣﻮﻗﻊ ﺷﺴﺘﻦ ﻇﺮﻑ، 
ﺣﻤﺎﻡ،
ﻟﺒﺎﺱ،
ﻣﺴﻮﺍﮎ،
ﺍﺗﻮﻣﺒﯿﻞ ،
ﻭﺿﻮ
ﻭ ...
ﺑﻪ ﺍﺭﺯﺵ
ﺁﺏ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﯿﺪ!

  💧ﺁﺏ ﻣﺎﯾﻪ ﺣﯿﺎﺕ ﺍﺳﺖ..  از الان باید به فکر تابستان باشیم‌💧
     

زمان ارسال:دوشنبه 29 فروردین 1401 نویسنده:محسن سیلانی بازديد:77
موضوع : خبری ,متفرقه ,

اللهم عجل لولیک الفرج

خدمت حضرت صاحب الزمان ارواحنا فداه و شیعیان مظلوم پاکستان تسلیت عرض می نماییم .

جنگ و کشتار در هر جای جهان محکوم و مذموم است. اما سکوت جامعه بشری در مقابل ظلم هایی که علیه مسلمانان جهان در حال انجام است مذموم تر و غیر قابل قبول است.

 برابری طلبی که در حقوق بشر مطرح می‌شود عاری از رنگ ، نژاد و مذهب بوده ، اما چرا جنگ و ظلم بر علیه شیعیان و مسلمین با سکوت مجامع جهانی همراه بوده است و در رسانه ها و مجامع بین المللی محکوم نمی شود.

 اما همان جنگ زمانی که در کشوری رخ می‌دهد که رئیس جمهور آن به اقرار خودش یک اسرائیلی است تمام رسانه‌های جهان آن را محکوم میکنند و فریاد نه به خونریزی سر می‌دهند . اسرائیلی که سالیان متوالی در کشتار تعداد زیادی از مسلمین جلودار و پرچمدار است ...

جالب‌تر آنکه سلبریتی ها و کسانی که در کشور خودمان هم رسانه در اختیار آنها هست در مقابل ظلم بر علیه مسلمین جهان سکوت کرده و با رسانه‌ای که دشمن راه اندازی کرده است ندای نه به خونریزی سر می‌دهند.

 از نظر حقوق بشر چه فرقی میان شیعیان پاکستان و افغانستان ، مسلمانان فلسطین و یمن و مردم اوکراین وجود دارد !!؟؟

از منظر دین مبین اسلام ظلم در هر کجای جهان وجود داشته باشد محکوم و مورد مذمت است اما این که جان عده‌ای عزیزتر از جان دیگران باشد و مراکز حقوق بشر در کشتار آنها سکوت کنند مورد قبول نمی باشد.

کانال خبری تحلیلی میثاق اساتید
https://eitaa.com/misagh_asatid
زمان ارسال:یکشنبه 15 اسفند 1400 نویسنده:محسن سیلانی بازديد:100
موضوع : خبری ,متفرقه ,


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
انالله و انا الیه راجعون


جنایت خونبار کشتار شیعیان نماز گزار در پیشاور پاکستان دلها را غمگین و لبریز از اندوه کرد.

این جنایت گرچه توسط جاهلان متعصب و تکفیری‌های مزدور آمریکایی واقع شده است؛ اما دستان پنهان استکبار و صهیونیسم بین الملل به وضوح در این جنایت دیده می‌شود.

ضربه زدن به وحدت اسلامی و تلاش برای تحریک احساسات جریان‌ها و مذاهب مختلف اسلامی جهت جنگ مذهبی و خونریزی، هدف اصلی جبهه کفر و استکبار است و این جنایت‌ها ریشه در طراحی‌های سرویس‌های اطلاعاتی غربی و عبری دارد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن این اقدام ددمنشانه، عموم مسلمین را به هوشیاری و شناخت توطئه‌های دشمن دعوت می‌کند و اعلام می‌دارد:

1⃣ دولت پاکستان باید با مسئولیت پذیری و مقابله با جریانات تکفیری و تروریستی اقدامات مؤثری در حمایت از جان شیعیان انجام دهد و در مجازات این جانیان هیچ کوتاهی نکند.

2⃣ تکفیری‌ها هیچ نسبتی با دین و انسانیت ندارند و سالهاست با ریختن خون شیعه و سنی، ماهیت ضد اسلامی وانسانی خود را نشان داده‌اند.

3⃣ مردم شریف و علمای درد آشنای پاکستان با تمسک به وحدت و عقلانیت، دشمنان اصلی را بشناسند و نگذارند تلاش وحدت ستیزان و تفرقه سازان مؤثر واقع شود.

4⃣ ملت‌ها و دولت‌های اسلامی و سازمان‌های بین المللی نباید در مقابل این خونریزی‌ها سکوت کنند و بر همین اساس، باید با جریان‌ سازی و افشای ماهیت تکفیری‌ها، جبهه مزدوران جاهل استکبار را رسوا کرد و افکار عمومی و نخبگان عالم را از حقایق ظلم و ستم مافیایی آمریکایی در ترویج تروریسم آگاه کرد.

خداوند ارواح نمازگزاران شهید این حادثه دردناک را مشمول رحمت و مغفرت بیشتر خود قر ار دهد و مصدومان و مجروحان را شفای عاجل عنایت بفرماید ان شاءالله.«لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ»«وَسَيَعلَمُ الَّذينَ ظَلَموا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبونَ».

روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

زمان ارسال:یکشنبه 15 اسفند 1400 نویسنده:محسن سیلانی بازديد:106
موضوع : خبری ,متفرقه ,

یک تاجر روسی در جواب تحریم‌های اپل علیه روسیه، آی‌پد خودش را با چکش له کرد و گفت "ما می توانیم بدون این چیزهای مد روز زندگی کنیم" و به بقیه هم توصیه کرد به این کارزار بپیوندند

ای کاش ما هم به اندازه این تاجر روسی نسبت به بی‌اعتنایی به تولیدات خارجی و تکیه بر داشته‌های خودمون همت داشتیم و به دستور حضرت آقا کالاهای قاچاق رو منهدم میکردیم تا از وابستگی رها شده و به سمت ایران قوی قدم برداریم

زمان ارسال:پنجشنبه 12 اسفند 1400 نویسنده:محسن سیلانی بازديد:103
موضوع : خبری ,متفرقه ,

جالبه بدونید همسر آتا تورک
(پدر کشف حجاب در ترکیه که رضا شاه از او تقلید کرد) لطیفه عشاق خانم، هیچ وقت بدون #حجاب در انظار عموم ظاهر نشد
جالبتر اینکه ایشون تحصیلات دبیرستانی رو در لندن و دانشگاه رو در پاریس بودن...


 اما رضا شاه همسر خودش رو به اجبار و بر خلاف میل خود و همسرش به جمع اغیار می بره و می گه برای آینده ی کشور مجبور هست.


 "سیدمحسن صدرالاشرف"
وزیرعدلیه رضاشاه، در خاطره ای گفته همسرش در ماجرای کشف حجاب دق کرده است. وقتی ناچار و خلاف میل خود در یک محفل عمومی، بدون حجاب همراهش بوده...

اینجا ایران قبل از انقلاب است. زمانی که مردم #آزادی داشتند

زمان ارسال:شنبه 09 بهمن 1400 نویسنده:محسن سیلانی بازديد:118
موضوع : خبری ,متفرقه ,

دادستان کل کشور، با ارسال نامه‌ای به دادستان‌های عمومی و انقلاب سراسر کشور، نوشت: «تنظیم سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی غیرلازم است و استنکاف‌کنندگان از آن تحت تعقیب قانونی قرار می‌گیرند. منتظری افزوده است: «برگ سبز خودرو، صادره از شرکت‌های تولیدی به‌عنوان سند مالکیت بوده و نقل و انتقالات خودرو با ثبت مشخصات متعاملین و نیز مشخصات خودرو مندرج در برگ سبز در ادارات راهنمایی و رانندگی بلامانع بوده و ضرورتی به مراجعه به دفاتر رسمی نمی‌باشد». باوجود صدور حکم مشابه دستور دادستان مبنی بر معتبر بودن برگ سبز به‌عنوان سند از سوی دیوان عدالت اداری در سال گذشته، اختلاف دفاتر رسمی با راهنمایی و رانندگی همچنان باقی بود و مردم می‌بایست با ثبت انتقال خودرو در دفاتر، هزینه گزافی پرداخت می‌کردند. اکنون به نظر می‌رسد با اعلام نظر دادستان کل، این اختلاف حقوقی تاریخی در کشور فیصله یابد.

زمان ارسال:دوشنبه 15 شهریور 1400 نویسنده:محسن سیلانی بازديد:112
موضوع : خبری ,متفرقه ,

آیت الله  علی اکبر رشاد، رییس شورای حوزه‌های علمیه استان تهران در آیین آغاز سال تحصیلی جدید:

🔹 با نهایت تأسف، شاهد انحراف در بین برخی طلاب و استادان هستیم و آن پرداختن به اهدافی است که رسالت ما نیست؛ یک معمم را پیدا می‌کنیم که طب سنتی به راه‌ انداخته است و می‌گوید خاصیت فلان گیاه این است که اگر چشم درد کرد این گیاه را بخور، آیا کار ما این است؟ من در مقام انکار نیستم بلکه در مقام آسیب‌شناسی هستم. سال‌های متمادی  است که طب سنتی درجا می‌زند و اگر قرار است کار شود، نباید یک طلبه با یک ماه آموزش دیدن مغازه طب سنتی راه بیندازد.

🔹 چگونه می‌توان با خبر واحد بی‌سند که حجیت ندارد، به درمان مردم بپردازیم. اگر چیزی به نام طب سنتی و روایت داریم، حداقل باید در حد اطمینان عقلایی باشد. در زمان شیوع کرونا دو اتفاق افتاد، یکی آبرومندی علمای شیعه و دیگری آبروریزی علم جدید.

🔹 همه مراجع و رهبری خود را تابع قوانین پزشکی دانستند و رعایت کردند. آن وقت چهار تا طلبه می‌گویند ما واکسن نمی‌زنیم و اگر بزنیم احساسات جنسیتی انسان عوض می‌شود؛ متاسفانه آبروی حوزه و علما از سوی برخی طلاب جوان با حرف‌های ناپخته آسیب می‌بیند.

زمان ارسال:یکشنبه 14 شهریور 1400 نویسنده:محسن سیلانی بازديد:110

طراحی و کدنویسی قالب از : ابزار وبنیرو گرفته از : رزبلاگ

جست و جو

نویسندگان وبلاگ
آرشیو