صفحه اصلي انجمن سايتثبت نامآرشيو نقشه سايتطراح قالب تماس با ما
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 654
کل نظرات : 2
اعضاي سايت : 0

وضيعت آنلاين
افراد آنلاين : 3 نفر

آمار بازديد
بازديد امروز : 1,516 نفر
بارديد ديروز : 209 نفر
ای پی های امروز: 71 نفر
ای پی های ديروز : 109 نفر
بازديد هفته : 2,222 نفر
بازديد ماه : 3,746 نفر
بازديد سال : 23,504 نفر
بازديد کلي : 120,429 نفر
موضوع : خبری ,سیاسی ,

🔹"نیویورک تایمز" در گزارشی به مواضع و صحبت های اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیات دولت، راجع به مذاکرات هسته ای با غرب و آمریکا، و به طور خاص تاکیدات ایشان مبنی بر غیرقابل اعتماد بودنِ آن‌ها پرداخته و این موضع گیری ها را نشان از آن دانسته که روند آتی مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای غربی، با چالش های اساسی رو به رو خواهد بود و اساسا ایران، مخصوصا در دولت جدیدِ این کشور که در روزهای آتی در قدرت مستقر می شود، بنا ندارد به هر قیمتی، به توافقی جدید با غرب در راستای احیای برجام دست یابد. 
🔹نیویورک تایمز در این رابطه می نویسد: «رهبر انقلاب اسلامی ایران "آیت آلله خامنه ای" به تازگی در موضع‌گیری، ایالات متحده آمریکا را در روند مذاکرات هسته ای با ایران، به دورویی متهم کرده و به طور خاص از غیرقابل اعتماد بودنِ آمریکا سخن گفته است. امری که به زعم بسیاری از ناظران و تحلیلگران می تواند در ادامه راه، موجب پیچیده تر شدنِ بیش از پیش روند مذاکرات هسته ای وین که با هدف احیای برجام انجام می شود، گردد. 
🔹مواضع اخیر رهبری جمهوری اسلامی ایران، یک هفته قبل از خروج حسن روحانی و دولت وی از قدرت(پس از هشت سال حضور در قدرت)، انجام می شوند. توافق برجام میان ایران و قدرت های جهانی، در دوره حضور حسن‌روحانی در قدرت به امضا رسید. 
🔹در شرایط کنونی، سرنوشت مذاکرات هسته ای ایران و غرب که در مدت اخیر در وین پایتخت اتریش در جریان بوده، به دستان "ابراهیم رئیسی" رئیس جمهور جدید ایران که دیدگاه های نزدیکی با رهبری جمهوری اسلامی ایران در نوع تعامل با غرب دارد و در کمتر از یک هفته دیگر، در قدرت مستقر خواهد شد، سپرده می شود.
🔹برخی ناظران و تحلیلگران بر این باورند که مواضع اخیر رهبری جمهوری اسلامی ایران، جدای از اینکه به نوعی، تبعات منفی اعتماد به غرب را گوشزد می کرد، در عین حال، این سیگنال را نیز به طرف های غربی رساند که در ادامه راه و در مسیر تعامل هسته ای با ایران، بایستی با چالش های زیادی رو به رو شوند و اساسا ایران بنا ندارد در رابطه با مذاکرات هسته ای با غرب، موضعی انفعالی را اتخاذ کند.

زمان ارسال:دوشنبه 11 مرداد 1400 نویسنده:محسن سیلانی بازديد:141
مطالب مرتبط
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش

طراحی و کدنویسی قالب از : ابزار وبنیرو گرفته از : رزبلاگ

جست و جو

نویسندگان وبلاگ
آرشیو