صفحه اصلي انجمن سايتثبت نامآرشيو نقشه سايتطراح قالب تماس با ما
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 654
کل نظرات : 2
اعضاي سايت : 0

وضيعت آنلاين
افراد آنلاين : 2 نفر

آمار بازديد
بازديد امروز : 1,513 نفر
بارديد ديروز : 209 نفر
ای پی های امروز: 70 نفر
ای پی های ديروز : 109 نفر
بازديد هفته : 2,219 نفر
بازديد ماه : 3,743 نفر
بازديد سال : 23,501 نفر
بازديد کلي : 120,426 نفر
موضوع : بیانات امام خمینی (ره) ,بیانات امام خمینی (ره) ,

امام خمینی ره فرمودند :

" ... من با خدای خود پیمان بسته ام که رضای او را بر رضای مردم و‏‎ ‎‏دوستان مقدم دارم؛ اگر تمام جهان علیه من قیام کنند دست از حق و حقیقت برنمی دارم .‏.. "

(صحیفه امام ره، ج21، ص331)

 آنگاه برخی از خواص و مسئولین ما برای اینکه مثلاً جذب حداکثری داشته باشند و از سوی برخی بی بند و بارها تمجید شوند، در مسائل فرهنگی – از جمله حجاب و عفاف – حاضر هستند که از ارزش های دینی و سخن خداوند کوتاه بیایند؛ از این می ترسند که عده ای به آنها برچسب بزنند؛ از این می ترسند که علیه آنان حرفی زده شود.

امام ره برای رضای خدا حاضر بود در برابر همه جهان بایستد، اینها حتی نمی توانند در برابر چند هنجارشکن وقیح و جسور کف خیابان بایستند.

زمان ارسال:شنبه 08 مهر 1402 نویسنده:محسن سیلانی بازديد:26
مطالب مرتبط
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش

طراحی و کدنویسی قالب از : ابزار وبنیرو گرفته از : رزبلاگ

جست و جو

نویسندگان وبلاگ
آرشیو